درباره مرکز باطری

این مرکز کار خود را به صورت تخصصی بر روی باطری های اصلی موبایل متمرکز کرده و با این اهداف که مصرف کنندگان بتوانند باطری با کیفیت اصلی را خریداری کنند پا به عرصه تجارت گذاشتند و بیشترین تلاش رو انجام خواهیم دادم تا کاربران بتوانند بدون هیچ دغدغه ای محصول خود را خریداری کنند.

یکی دیگر از مهمترین اهداف ما پشتیبانی بعد از خرید به کاربران است متاسفانه امروزه خیلی از فروشگاه های انلاین بعد از خرید دیگر پاسخگوی ما نیستند از این رو مشتری با سر در گمی مواجه خواهد شد ولی تمام کاربران این فروشگاه هر در موقع از 24 ساعت شبانه روزی از طریق پشتیبان انلاین سایت یا تماس تلفنی و واتساپ و تلگرام با ما در تماس باشند و پاسخ سوالات و ابهامات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.

توجه:خریداران فروشگاه در صورت نارضایتی از کیفیت محصول خریداری شده تا دو هفته بعد از خرید بدون هیچ قید و شرطی می توانند محصول را مرجوع و کل هزینه پرداختی خود را پس بگیرند

متاسفانه امروزه وجود باطری های فیک و کپی در بازار بی نهایت زیاد شده و به جرأت می توانم اذعان کنیم که 90% باطری موجود در بازار کیفیت خوبی ندارند و به سرعت شارژ خالی کی کنند برای همین ما این اطمینان را به کاربران می دهیم در صورتی که از کیفیت محصول ما ناراضی بودند می توانند هر زمان محصول را مرجوع و هزینه پرداختی وجه خود را پس بگیرند در همین راستا اموزشی در سایت قرار دادیم که تا حدودی می تواند کاربران را از سر در گمی رها کند

جهت دیدن اموزش وارد شوید

31 پاسخ به “درباره مرکز باطری”

    1. با عرض پوزش از جنابعالی اگر کد مرسوله براتون ارسال نشده با پشتیبان سایت تماس بگیرید. بابت تاخیر ایجاد شده عذرخواهی میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.